Frete Grátis
  • Google Plus
Livro Digital

Talking to the Empowered Consumer: Dealing with the Shift of Power (Cód: 2996675)

Oestreicher,Klaus

SIGEL PRESS

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 58,91
Cartão Saraiva R$ 55,96 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 2x de R$ 29,46 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

The days of companies believing they have the ability to control information disseminated and written about them are disappearing quickly as firms must come to grips with the growing importance of consumers. With emergent information technology, today's consumers are better informed than ever before. Klaus Oestreicher's lively and insightful white paper discusses how consumers may have significant impact on organizational behavior, decision-making, performance and outcomes.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca SIGEL PRESS
Cód. Barras 9781905941087
Início da Venda 22/11/2012
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Pdf
Gratuito Não
Tamanho do Arquivo 2761
Proteção Drm Sim
Ano da edição 92009
Idioma 337
Código do Formato Pdf
Ano da Publicação 109
Peso 0.00 Kg
AutorOestreicher,Klaus

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Talking to the Empowered Consumer: Dealing with the Shift of Power

Talking to the Empowered Consumer: Dealing with the Shift of Power (Cód: 2996675) Talking to the Empowered Consumer: Dealing with th... (Cód: 2996675)
R$ 58,91
Talking to the Empowered Consumer: Dealing with the Shift of Power (Cód: 2996675) Talking to the Empowered Consumer: Dealing with th... (Cód: 2996675)
R$ 58,91