Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 15 Artboard 21 Artboard 1 Artboard 2 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 9 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 8 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 13 Artboard 23 Artboard 10 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 20 Artboard 6 Artboard 11 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 19 Artboard 7 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 4 Artboard 14 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 12 Artboard 17 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 19 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 18 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 48 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 16 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 29 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 46 Artboard 8

Telecommunications Demand In Theory And Practice (Cód: 6108815)

Taylor,Lester D.; L. D. Taylor

SPRINGER VERLAG POD

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

De: R$ 1.690,80

Por: R$ 1.521,72

em 1x no cartão de crédito
Crédito: R$ 1.690,80 em até 10x de R$ 169,08 sem juros
Boleto: R$ 1.521,72 (-10%)
Cartão Saraiva: 1x de R$ 1.521,72 (-10%)

Total: R$0,00

Em até 1x sem juros de R$ 0,00


Origem

R$ 49,90

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 10x sem juros de R$ 0,00


Telecommunications Demand In Theory And Practice

R$1.690,80

Descrição

Telecommunications Demand in Theory and Practice, which builds upon the author's seminal 1980 book, Telecommunications Demand: A Review and Critique,
provides comprehensive analyses of the determinants and structure of telecommunications demands in the United States and Canada. Theory and empirical application receive equal emphasis with a heavy focus on the
developments and econometric research since the divestiture of AT&T in 1984. For the first time, a detailed theoretical analysis of business telecommunications demand on subscriber and usage consumption externalities is
presented. Telecommunications Demand in Theory and Practice is without peer in the documentation and analysis of price elasticities of demand for telecommunications services. This new book
also includes a comprehensive bibliography with over 500 entries related to telecommunications demand and pricing. Telecommunications Demand will appeal to both academic and consulting economists,
telecommunications industry analysts and regulators, and to teachers of courses in applied econometrics and regulated industries.

Características

Peso 0.45 Kg
Produto sob encomenda Sim
Marca SPRINGER VERLAG POD
I.S.B.N. 9780792323891
Referência 9780792323891
Altura 23.40 cm
Largura 15.60 cm
Profundidade 2.38 cm
Número de Páginas 428
Idioma Inglês
Cód. Barras 9780792323891
Ano da edição 1994
AutorTaylor,Lester D.; L. D. Taylor