Frete Grátis
  • Google Plus

The 100 Best Business Books Of All Time - What They Say, Why They Matter, And How They Can Help You (Cód: 9345990)

Covert,Jack; Sattersten,Todd; Haldorson,Sally

Portfolio

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 70,30 em até 2x de R$ 35,15 sem juros
Cartão Saraiva R$ 63,27 (-10%) em até 1x no cartão ou em até 3x de R$ 23,43 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

Thousands of business books are published every year— Here are the best of the best

After years of reading, evaluating, and selling business books, Jack Covert and Todd Sattersten are among the most respected experts on the category. Now they have chosen and reviewed the one hundred best business titles of all time—the ones that deliver the biggest payoff for today’s busy readers.

The 100 Best Business Books of All Time puts each book in context so that readers can quickly find solutions to the problems they face, such as how best to spend The First 90 Days in a new job or how to take their company from Good to Great. Many of the choices are surprising—you’ll find reviews of Moneyball and Orbiting the Giant Hairball, but not Jack Welch’s memoir.

At the end of each review, Jack and Todd direct readers to other books both inside and outside The 100 Best. And sprinkled throughout are sidebars taking the reader beyond business books, suggesting movies, novels, and even children’s books that offer equally relevant insights.

This guide will appeal to anyone, from entry-level to CEO, who wants to cut through the clutter and discover the brilliant books that are truly worth their investment of time and money.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Portfolio
Cód. Barras 9780143109730
Altura 21.08 cm
I.S.B.N. 9780143109730
Profundidade 1.78 cm
Acabamento Brochura
Ano da edição 2016
Idioma Inglês
Número de Páginas 368
Peso 3.70 Kg
Largura 13.72 cm
AutorCovert,Jack; Sattersten,Todd; Haldorson,Sally

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: The 100 Best Business Books Of All Time - What They Say, Why They Matter, And How They Can Help You

The 100 Best Business Books Of All Time - What They Say, Why They Matter, A... (Cód: 9345990) The 100 Best Business Books Of All Time - What The... (Cód: 9345990)
R$ 70,30
The 100 Best Business Books Of All Time - What They Say, Why They Matter, A... (Cód: 9345990) The 100 Best Business Books Of All Time - What The... (Cód: 9345990)
R$ 70,30