Artboard 33Artboard 16Artboard 18Artboard 13Artboard 42Artboard 21Artboard 4Artboard 5Artboard 45Artboard 22Artboard 7Artboard 42Artboard 23Artboard 12Artboard 28Artboard 17?Artboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32Artboard 6Artboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11Artboard 41Artboard 11Artboard 23Artboard 10Artboard 4Artboard 9Artboard 6Artboard 8Artboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44Artboard 16Artboard 24Artboard 13Artboard 5Artboard 24Artboard 31Artboard 1Artboard 12Artboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44Artboard 9Artboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35Artboard 15Artboard 14Artboard 50Artboard 26Artboard 14Artboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37Artboard 46Artboard 33Artboard 8
e-book

The Alignment Factor - Leveraging the Power of Total Stakeholder Support (Cód: 8334122)

Van Riel,Cees

Taylor & Francis (Livros Digitais)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 176,85

em até 5x de R$ 35,37 sem juros

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 5x sem juros de


The Alignment Factor - Leveraging the Power of Total Stakeholder Support

R$176,85

Descrição

The importance of creating a favourable impression is hard to overstate in all walks of life - in business it'apos;s vital to achieve strategic goals. Customers, journalists, bloggers, investors, governments and other groups are all important stakeholders in an organizations performance and in persuasively communicating a company'apos;s ethical and socially responsible behaviour, these groups can be kept onside.
Supported throughout by lively examples, this book contains guidance for implementing strategies that engage stakeholders - highlighting those organizations which employ communication professionals as key performers. Van Riel reveals how a dominant logic develops among executives, which influences styles and techniques of trust-building communication.
The practical insights demonstrated via cases including Google, Unilever and Barclays make this book useful reading for MBA and other graduate classes across areas such as public relations and reputation management as well as thinking managers across the globe.

Características

Peso 0.00 Kg
Produto sob encomenda Não
Marca Taylor & Francis (Livros Digitais)
Número de Páginas 256 (aproximado)
Idioma 337
Acabamento e-book
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Epub
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Tamanho do Arquivo 15067
Início da Venda 29/03/2012
Código do Formato Epub
Cód. Barras 9781136445460
Ano da Publicação 112
AutorVan Riel,Cees