Frete Grátis
  • Google Plus

The Analytical Marketer (Cód: 9378577)

Davenport, Thomas H.; Sweetwood, Adele

Harvard Business Review Press

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 124,00 em até 4x de R$ 31,00 sem juros
Cartão Saraiva R$ 117,80 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 6x de R$ 20,67 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

Analytics are driving big changes, not only in what marketing departments do but in how they are organized, staffed, led, and run. Leaders are grappling with issues that range from building an analytically driven marketing organization and determining the kinds of structure and talent that are needed, to leading interactions with IT, finance, and sales and creating a unified view of the customer. The Analytical Marketer provides critical insight into the changing marketing organization—digital, agile, and analytical—and the tools for reinventing it.

Written by the global vice president of marketing for SAS, The Analytical Marketer is based on firsthand experience. Challenged to change by its company’s own analytical products, the SAS marketing organization was forced to rethink itself in order to take advantage of the new capabilities that those tools offer the modern marketer. Key marketers and managers at SAS tell their stories alongside the author’s candid lessons learned as she led the marketing organization’s transformation. With additional examples from other leading companies, this book is a practical guide to creating a set of best practices and a new marketing culture that thrives on and adds value through data and analytics.

Características

Produto sob encomenda Não
Editora Harvard Business Review Press
Cód. Barras 9781625278456
Altura 23.62 cm
I.S.B.N. 9781625278456
Profundidade 2.29 cm
Acabamento Capa dura
Ano da edição 2016
Idioma Inglês
Número de Páginas 256
Peso 0.41 Kg
Largura 15.75 cm
AutorDavenport, Thomas H.; Sweetwood, Adele

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: The Analytical Marketer