Frete Grátis
  • Google Plus

The Automatic Customer (Cód: 9361283)

Warrillow, John; Lagercrantz , David

Penguin Uk

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 42,70 R$ 38,50 (-10%)
Cartão Saraiva R$ 36,58 (-5%) em até 1x no cartão
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

In The Automatic Customer, John Warrillow provides the essential blueprint for turning your customers into subscribers. The lifeblood of your business is repeat customers. But customers can be fickle, markets shift and competitors are ruthless. So how do you ensure a steady flow of business? The secret - no matter what industry you're in - is finding and keeping automatic customers.

These days virtually anything you need can come through a subscription. Far beyond Spotify and Netflix, companies in nearly any industry, from home contractors to florists, can build subscriptions into their business.

Subscription is the key to increasing cash flow, igniting growth and boosting the value of your company. Whether you want to transform your entire business into a recurring revenue engine or just pick up an extra 5 per cent of sales growth, The Automatic Customer will be your secret weapon.

'Read, apply and watch your bank deposits grow every month' Chris Guillebeau, bestselling author of The $100 Startup

'If you have a business, or are thinking about starting one, this book will be the best investment you've ever made' Bo Burlingham, editor-at-large of Inc. and author of Small Giants and Finish Big

John Warrillow, the author of Built to Sell, is the founder of The Value Builder System™ where advisors help company owners increase the value of their business. Previously, he founded Warrillow & Co., a subscription-based research business dedicated to helping Fortune 500 companies market to small business owners. A sought-after speaker and popular Inc.com columnist, he lives in Toronto.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Penguin Uk
Cód. Barras 9780241247006
Altura 19.90 cm
I.S.B.N. 9780241247006
Profundidade 1.40 cm
Acabamento Brochura
Ano da edição 2016
Idioma Inglês
Número de Páginas 224
Peso 0.44 Kg
Largura 13.40 cm
AutorWarrillow, John; Lagercrantz , David

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: The Automatic Customer

The Automatic Customer (Cód: 9361283) The Automatic Customer (Cód: 9361283)
R$ 38,50
The Automatic Customer (Cód: 9361283) The Automatic Customer (Cód: 9361283)
R$ 38,50