Frete Grátis
  • Google Plus

The Best Service Is No Service - How To Liberate Your Customers From Customer Service Keep Them Happy And Control Costs (Cód: 2603093)

Jaffe,David; Price,Bill

John Wiley & Sons

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 156,40 em até 5x de R$ 31,28 sem juros
Cartão Saraiva R$ 148,58 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 7x de R$ 22,34 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Descrição

In this groundbreaking book, Bill Price and David Jaffe offer a new, game-changing approach, showing how managers are taking the wrong path and are using the wrong metrics to measure customer service. Customer service, they assert, is only needed when a company does something wrong—eliminating the need for service is the best way to satisfy customers. To be successful, companies need to treat service as a data point of dysfunction and figure what they need to do to eliminate the demand. The Best Service Is No Service outlines these seven principles to deliver the best service that ultimately leads to “no service”:

• Eliminate dumb contacts
• Create engaging self-service
• Be proactive
• Make it easy to contact your company
• Own the actions across the company
• Listen and act
• Deliver great service experiences

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca John Wiley & Sons
Cód. Barras 9780470189085
Altura 23.00 cm
I.S.B.N. 9780470189085
Profundidade 2.90 cm
Referência .
Acabamento Capa dura
Sub-Título How To Liberate Your Customers From Customer Service, Keep Them Happy, And Control Costs
Número da edição 1
Ano da edição 2008
MÊS MARÇO
Idioma Inglês
Número de Páginas 312
Peso 0.52 Kg
Largura 15.00 cm
AutorJaffe,David; Price,Bill

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: The Best Service Is No Service - How To Liberate Your Customers From Customer Service Keep Them Happy And Control Costs