Frete Grátis
  • Google Plus
Livro Digital

The Brand IDEA (Cód: 9332906)

Laidler-Kylander,Nathalie; Julia Shepard Stenzel

Wiley (Digital)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 56,79
Cartão Saraiva R$ 53,95 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 2x de R$ 28,40 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

Offering a new framework for nonprofit brand management, this book presents the Brand IDEA (Integrity, Democracy, and Affinity). The framework eschews traditional, outdated brand tenets of control and competition largely adopted from the private sector, in favor of a strategic approach centered on the mission and based on a participatory process, shared values, and the development of key partnerships. The results are nonprofit brands that create organizational cohesion and generate trust in order to build capacity and drive social impact. The book explores in detail how nonprofit organizations worldwide are developing and implementing new ways of thinking about and managing their organizational brands.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Wiley (Digital)
Cód. Barras 9781118573402
Início da Venda 10/03/2016
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Epub
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Número da edição 1
Idioma 337
Código do Formato Epub
Ano da Publicação 113
Peso 0.00 Kg
AutorLaidler-Kylander,Nathalie; Julia Shepard Stenzel

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: The Brand IDEA

The Brand IDEA (Cód: 9332906) The Brand IDEA (Cód: 9332906)
R$ 56,79
The Brand IDEA (Cód: 9332906) The Brand IDEA (Cód: 9332906)
R$ 56,79