Frete Grátis
  • Google Plus
Livro Digital

The Brutal Truth About Asian Branding (Cód: 9309107)

Joseph Baladi

Wiley (Digital)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 53,86
Cartão Saraiva R$ 51,17 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 2x de R$ 26,93 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

Joseph Baladi was raised in South America and educated in Australia. His working career - which has included postings to New York City, Mexico City, Tokyo, and Singapore - has given him a unique perspective on human values, consumer behavior and the valuable role that brands and branding play in building an organization. During the course of his career, Joseph has provided brand-building advice to leading global companies including Procter & Gamble, Mars, and Coca-Cola. Presently based in Asia, he is considered a leading voice for and an advocate of emerging great Asian brands. He is a prolific writer and a popular speaker at major business and branding forums around the world. In 2011, Joseph Baladi received the prestigious Ron Frank Fellowship to read the Executive MBA program at Singapore Management University (SMU).

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Wiley (Digital)
Cód. Barras 9780470826508
Início da Venda 03/03/2016
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Epub
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Número da edição 1
Idioma 337
Código do Formato Epub
Ano da Publicação 111
Peso 0.00 Kg
AutorJoseph Baladi

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: The Brutal Truth About Asian Branding

The Brutal Truth About Asian Branding (Cód: 9309107) The Brutal Truth About Asian Branding (Cód: 9309107)
R$ 53,86
The Brutal Truth About Asian Branding (Cód: 9309107) The Brutal Truth About Asian Branding (Cód: 9309107)
R$ 53,86