Frete Grátis
  • Google Plus

The Business Writer's Handbook (Cód: 2881072)

Alred,Gerald J.; Brusaw,Charles T.; Oliu,Walter E.

St. Martin´S Press

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 147,90 em até 4x de R$ 36,98 sem juros
Cartão Saraiva R$ 140,51 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 7x de R$ 21,13 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

This fifth edition of The Business Writer's Handbook consists of nearly 700 spiral-bound pages written with both business students and professionals in mind. (It is also available in a paper-bound version, but how nice to be able to lay the book flat on one's desk for ease of reference.) 'Our focus,' say the editors, 'is on helping professionally oriented writers develop effective skills and strategies for communicating in a rapidly changing environment,' and that they do. The entries, arranged alphabetically, are straightforward and to the point. Sandwiched between items addressing issues of English grammar and word usage are guides to writing résumés, resignation letters, and everything in between (e.g., abstracts, annual reports, e-mail, executive summaries, form letters, feasibility studies, memos, mission statements, proposals, and trade journal articles). Throughout the book, the point is made that good writing has a marked effect on business communications--a short, personal collection letter, for instance, 'will usually motivate a customer to pay a bill faster than will a form letter.' Since the book is written for the business professional, many of the usage and grammar issues are illustrated with business-related examples, but don't think that that means the book isn't any fun. Consider the first sentence in an entry for gobbledygook: 'Gobbledygook is writing that suffers from an overdose of traits guaranteed to make it stuffy, pretentious, and wordy.'

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca St. Martin´S Press
Cód. Barras 9780312477097
Altura 21.00 cm
I.S.B.N. 0312477090
Profundidade 1.00 cm
Referência .
Acabamento Brochura
Idioma Inglês
Peso 1.50 Kg
Largura 14.00 cm
AutorAlred,Gerald J.; Brusaw,Charles T.; Oliu,Walter E.

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: The Business Writer's Handbook

The Business Writer's Handbook (Cód: 2881072) The Business Writer's Handbook (Cód: 2881072)
R$ 147,90
The Business Writer's Handbook (Cód: 2881072) The Business Writer's Handbook (Cód: 2881072)
R$ 147,90