Frete Grátis
  • Google Plus

The Copy Book - How Some Of The Best Advertising Writers In The World Write Their Advertising (Cód: 3691239)

Membership,D&ad

TASCHEN

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 179,90 em até 5x de R$ 35,98 sem juros
Cartão Saraiva R$ 170,91 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 8x de R$ 22,49 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

In 1995, the D&AD published a book on the art of writing for advertising. Though now outdated, the best-selling book remains an important reference work today—a bible for creative directors. D&AD and TASCHEN have joined forces to bring you an updated and redesigned edition of the publication, including works from the last 15 years. Regarded as the most challenging field in advertising, copywriting is usually left to the most talented professionals—often agency leaders or owners themselves. The book features a work selection and essays by 48 leading professionals in the world, including copywriting superstars such as David Abbott, Lionel Hunt, Steve Hayden, Dan Wieden, Neil French, Mike Lescarbeau, Adrian Holmes, and Barbara Nokes.
The lessons to be learned on these pages will help you create clearer and more persuasive arguments, whether you are writing an inspiring speech, an engaging web banner or a persuasive letter. This is not simply a 'must have' book for people in advertising and marketing, it is also a 'should have' book for anyone who needs to involve or influence people, by webpage, on paper, or in person.

Características

Produto sob encomenda Não
Editora TASCHEN
Cód. Barras 9783836528320
Altura 26.00 cm
I.S.B.N. 9783836528320
Profundidade 4.00 cm
Acabamento Capa dura
Idioma Inglês
Número de Páginas 368
Peso 2.28 Kg
Largura 32.50 cm
AutorMembership,D&ad

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: The Copy Book - How Some Of The Best Advertising Writers In The World Write Their Advertising

The Copy Book - How Some Of The Best Advertising Writers In The World Write... (Cód: 3691239) The Copy Book - How Some Of The Best Advertising W... (Cód: 3691239)
R$ 179,90
The Copy Book - How Some Of The Best Advertising Writers In The World Write... (Cód: 3691239) The Copy Book - How Some Of The Best Advertising W... (Cód: 3691239)
R$ 179,90