Frete Grátis
  • Google Plus
Livro Digital

The Cult of the Customer (Cód: 9309405)

Hyken,Shep

Wiley (Digital)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 31,14
Cartão Saraiva R$ 29,58 (-5%) em até 1x no cartão
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

In today’s competitive business climate, you can’t just satisfy your customers. You have to be better than that, giving them experiences that they won’t forget. Author Shep Hyken has spent twenty-five years studying great companies and the evangelists they create. In The Cult of the Customer, Hyken shows how to design a strategy that leads both customers and employees through five distinct cultural phases – from 'uncertainty' to 'amazement.' By presenting dozens of case studies that show how great companies made this journey, Hyken identifies the critical internal and external changes that allowed them to build a Cult of the Customer – and shows how you can do it too. Hyken’s message is both powerful and timely: the happier your customers and employees are, the more successful your company will be. The Cult of the Customer is your guide to creating a customer-focused culture that turns satisfied customers into customer evangelists.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Wiley (Digital)
Cód. Barras 9780470463819
Início da Venda 01/03/2016
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Pdf
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Número da edição 1
Idioma 337
Código do Formato Pdf
Ano da Publicação 109
Peso 0.00 Kg
AutorHyken,Shep

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: The Cult of the Customer

The Cult of the Customer (Cód: 9309405) The Cult of the Customer (Cód: 9309405)
R$ 31,14
The Cult of the Customer (Cód: 9309405) The Cult of the Customer (Cód: 9309405)
R$ 31,14