Frete Grátis
  • Google Plus
Livro Digital

The Culture of Markets (Cód: 9309465)

Frederick F. Wherry

Wiley (Digital)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 91,93 em até 3x de R$ 30,64 sem juros
Cartão Saraiva R$ 87,33 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 4x de R$ 22,98 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

What are the logics of pricing, and why do some pricing schemes defy standard economic expectations? What explains the different labor market outcomes of people who receive the same training from the same place and who have similar grades? Why do national governments issue statements about the country’s history and personality when developing economic policies, and why are struggles over the images pictured on money so hard fought?

This engaging book locates the answers to these and other questions in the cultural logics and dynamics that constitute and guide markets. Using clear prose and illustrative examples, Frederick F. Wherry demystifies what culture is, and how it can be identified both in the way that markets are organized and in the way that people operate within them.

The Culture of Markets offers a comprehensive introduction to the puzzles found in studies of markets and to the ways that cultural analyses address those puzzles. The clarity of the arguments will make this a welcome resource for upper-level students of cultural sociology, economic sociology, and business/marketing.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Wiley (Digital)
Cód. Barras 9780745674315
Início da Venda 04/03/2016
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Pdf
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Número da edição 1
Idioma 337
Código do Formato Pdf
Ano da Publicação 113
Peso 0.00 Kg
AutorFrederick F. Wherry

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: The Culture of Markets

The Culture of Markets (Cód: 9309465) The Culture of Markets (Cód: 9309465)
R$ 91,93
The Culture of Markets (Cód: 9309465) The Culture of Markets (Cód: 9309465)
R$ 91,93