Artboard 33Artboard 16Artboard 18Artboard 13Artboard 42Artboard 21Artboard 4Artboard 5Artboard 45Artboard 22Artboard 7Artboard 42Artboard 23Artboard 12Artboard 28Artboard 17?Artboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32Artboard 6Artboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11Artboard 41Artboard 11Artboard 23Artboard 10Artboard 4Artboard 9Artboard 6Artboard 8Artboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44Artboard 16Artboard 24Artboard 13Artboard 5Artboard 24Artboard 31Artboard 1Artboard 12Artboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44Artboard 9Artboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35Artboard 15Artboard 14Artboard 50Artboard 26Artboard 14Artboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37Artboard 46Artboard 33Artboard 8
e-book

The Dynamics of Persuasion - Communication and Attitudes in the Twenty-First Century (Cód: 9483755)

Perloff,Richard M.

Taylor & Francis Ltd (Livros Digitais)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 284,85

em até 9x de R$ 31,65 sem juros

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 9x sem juros de


The Dynamics of Persuasion - Communication and Attitudes in the Twenty-First Century

R$284,85

Descrição

The Dynamics of Persuasion has been a staple resource for teaching persuasion for nearly two decades. Author Richard M. Perloff speaks to students in a style that is engaging and informational, explaining key theories and research as well as providing timely and relevant examples. The companion website includes materials for both students and instructors, expanding the pedagogical utilities and facilitating adoptions.

The sixth edition includes:


updated theoretical and applied research in a variety of areas, including framing, inoculation, and self-affirmation;


new studies of health campaigns;


expanded coverage of social media marketing;


enhanced discussion of the Elaboration Likelihood Model in light of continued research and new applications to everyday persuasion.


The fundamentals of the book - emphasis on theory, clear-cut explanation of findings, in-depth discussion of persuasion processes and effects, and easy-to-follow real-world applications - continue in the sixth edition.

Características

Peso 0.00 Kg
Produto sob encomenda Não
Marca Taylor & Francis Ltd (Livros Digitais)
Número de Páginas 630 (aproximado)
Idioma 337
Acabamento e-book
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Pdf
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Tamanho do Arquivo 5891
Início da Venda 19/12/2016
Código do Formato Pdf
Cód. Barras 9781317328889
Número da edição 6
Ano da Publicação 2016
AutorPerloff,Richard M.