Frete Grátis
  • Google Plus

The Economist Guide To Emerging Markets (Cód: 9363666)

Manktelow, Aidan

Profile Books

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 64,20 R$ 56,50 (-12%)
Cartão Saraiva R$ 53,68 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 2x de R$ 28,25 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

The growth that companies can achieve from their operations in home and developed world markets has for many years been modest, with the real opportunities to take a business to a higher level existing in identifying and exploiting emerging market opportunities.

The Economist Corporate Network has for many years now been one of the leading authorities advising firms on how to make the most of the opportunities that emerging markets present and avoid the mistakes that so many companies make with disastrous results.

This book, written and edited by the Corporate Network team is in two parts:
- Part one examines new approaches to business in emerging market: what you need to think about, the various risks and how to get your approach right
- Part two is aimed at helping firms prioritise emerging markets by giving a review of the different markets from the BRIC countries (Brazil, Russia, india and China) to the emerging economies of Eastern Europe, Asia and Africa

Using the expertise built up over the years by The Economist Corporate Network team and the experiences of the hundreds of companies they have worked with, there is no more useful guide to getting to grips with the opportunities that emerging markets offer and how to take advantage of them.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Profile Books
Cód. Barras 9781781251461
Altura 21.60 cm
I.S.B.N. 9781781251461
Profundidade 2.10 cm
Referência .
Acabamento Brochura
Número da edição 3
Ano da edição 2014
Idioma Inglês
País de Origem Reino Unido
Número de Páginas 256
Peso 0.44 Kg
Largura 13.60 cm
AutorManktelow, Aidan

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: The Economist Guide To Emerging Markets

The Economist Guide To Emerging Markets (Cód: 9363666) The Economist Guide To Emerging Markets (Cód: 9363666)
R$ 56,50
The Economist Guide To Emerging Markets (Cód: 9363666) The Economist Guide To Emerging Markets (Cód: 9363666)
R$ 56,50