Frete Grátis
  • Google Plus

The Economist Guide To Organisation Design 2nd Edition (Cód: 9271033)

Stanford, Naomi

Economist Books

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 64,20 em até 2x de R$ 32,10 sem juros
Cartão Saraiva R$ 60,99 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 3x de R$ 21,40 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 2x sem juros de R$ 0,00


The Economist Guide To Organisation Design 2nd Edition

R$64,20

Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X
Formas de envio Custo Entrega estimada

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 15:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

Thousands of established businesses fail every year because of the way they are organised, or re-organised. Business survival can depend not only on whether its structures and reporting lines meet the needs of the market, but also whether they can adapt in the face of a rapidly changing business environment.
Yet managers seldom talk coherently about structuring or restructuring their operations, let alone take a systematic approach to this vital issue. Too often, companies are restructured for the wrong reasons - for example, because a new CEO wants to make an impact, or to work around a new IT system.
This revised and updated Economist Guide shows how leaders should think about and implement the design of a company, using five easy-to-use guiding principles:
- Design a company around its strategy and the operating context, not for ulterior or non-business reasons;
- Think holistically - don't restructure just one division without taking into account other operations;
- Consider future markets, customers and trends, not just what works best now;
- Invest time and resources: - a redesign can be complicated to implement and must be done without disrupting daily activities; and
- Go back to the basics of how the company operates and its market position; this is not a repair job to fix a short-term problem.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Economist Books
Cód. Barras 9781781253106
Altura 21.60 cm
I.S.B.N. 9781781253106
Profundidade 2.50 cm
Acabamento Brochura
Ano da edição 2015
Idioma Inglês
Número de Páginas 352
Peso 0.42 Kg
Largura 13.50 cm
AutorStanford, Naomi

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: The Economist Guide To Organisation Design 2nd Edition