Frete Grátis
  • Google Plus
Livro Digital

The End of Leadership (Cód: 8969239)

Kellerman, Barbara

Harpercollins (Digital)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 53,97 R$ 43,18 (-20%)
Cartão Saraiva R$ 43,18 ou em até 2x de R$ 21,59 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 1x sem juros de R$ 0,00


The End of Leadership

R$43,18

Descrição

From one of the pioneers in the field of leadership studies comes a provocative reassessment of how people lead in the digital age: in The End of Leadership, Barbara Kellerman reveals a new way of thinking about leadership—and followership—in the twenty-first century. Building off of the strengths and insights of her work as a scholar and a teacher, Kellerman critically reexamines our most strongly-held assumptions about the role of leadership in driving success. Revealing which of our beliefs have become dangerously out-of-date thanks to advances in social media culture, she also calls into question the value of the so-called “leadership industry” itself. Asking whether leadership can truly be taught, Kellerman forces us to think critically and expansively about how to thrive as leaders in a global information age.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Harpercollins (Digital)
Cód. Barras 9780062069177
Início da Venda 10/04/2012
Territorialidade Internacional
Gratuito Não
Idioma 337
Código do Formato Epub
Número de Páginas 256 (aproximado)
Peso 0.00 Kg
AutorKellerman, Barbara

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: The End of Leadership