Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 15 Artboard 21 Artboard 1 Artboard 2 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 9 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 8 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 13 Artboard 23 Artboard 10 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 20 Artboard 6 Artboard 11 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 19 Artboard 7 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 4 Artboard 14 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 12 Artboard 17 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 19 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 18 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 48 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 16 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 29 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 46 Artboard 8
Promoção Visa Checkout

The Essential Advantage - How To Win With A Capabilities-Driven Strategy (Cód: 9188795)

Leinwand,Paul

Harvard Business Review Press

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

Economize até R$ 18,60

R$ 105,40 (-15%) em até 1x no crédito R$ 105,40 (-15%) no boleto
R$ 124,00 em até 4x de R$ 31,00 sem juros
Cartão Saraiva R$ 105,40 (-15%) em até 1x no cartão ou em até 6x de R$ 20,67 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 4x sem juros de R$ 0,00


The Essential Advantage - How To Win With A Capabilities-Driven Strategy

R$124,00

Descrição

Conventional wisdom on strategy is no longer a reliable guide. In 'Essential Advantage,' Booz & Company's Cesare Mainardi and Paul Leinwand maintain that success in any market accrues to firms with coherence: a tight match between their strategic direction and the capabilities that make them unique.
Achieving this clarity takes a sharpness of focus that only exceptional companies have mastered. This book helps you identify your firm's blend of strategic direction and distinctive capabilities that give it the 'right to win' in its chosen markets. Based on extensive research and filled with company examples--including Amazon.com, Johnson & Johnson, Tata Sons, and Procter & Gamble--'Essential Advantage' helps you construct a coherent company in which the pieces reinforce each other instead of working at cross-purposes.
The authors reveal:
- Why you should focus on a system of a few aligned capabilities
- How to identify the 'way to play' in your market
- How to design a strategy for well-modulated growth
- How to align a portfolio of businesses behind your capability system
- How your strategy clarifies growth, costs, and people decisions
Few companies achieve a capability-driven 'right to win' in their market. This book helps you position your firm to be among them.

Características

Peso 0.43 Kg
Produto sob encomenda Não
Marca Harvard Business Review Press
I.S.B.N. 9781422136515
Referência 9781422136515
Altura 23.62 cm
Largura 16.00 cm
Profundidade 2.54 cm
Número de Páginas 227
Idioma Inglês
Acabamento Capa dura
Cód. Barras 9781422136515
Ano da edição 2010
AutorLeinwand,Paul