Frete Grátis
  • Google Plus

The Essential Advantage - How To Win With A Capabilities-Driven Strategy (Cód: 9188795)

Leinwand,Paul

Harvard Business Review Press

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 124,00 em até 4x de R$ 31,00 sem juros
Cartão Saraiva R$ 117,80 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 6x de R$ 20,67 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

Conventional wisdom on strategy is no longer a reliable guide. In 'Essential Advantage,' Booz & Company's Cesare Mainardi and Paul Leinwand maintain that success in any market accrues to firms with coherence: a tight match between their strategic direction and the capabilities that make them unique.
Achieving this clarity takes a sharpness of focus that only exceptional companies have mastered. This book helps you identify your firm's blend of strategic direction and distinctive capabilities that give it the 'right to win' in its chosen markets. Based on extensive research and filled with company examples--including Amazon.com, Johnson & Johnson, Tata Sons, and Procter & Gamble--'Essential Advantage' helps you construct a coherent company in which the pieces reinforce each other instead of working at cross-purposes.
The authors reveal:
- Why you should focus on a system of a few aligned capabilities
- How to identify the 'way to play' in your market
- How to design a strategy for well-modulated growth
- How to align a portfolio of businesses behind your capability system
- How your strategy clarifies growth, costs, and people decisions
Few companies achieve a capability-driven 'right to win' in their market. This book helps you position your firm to be among them.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Harvard Business Review Press
Cód. Barras 9781422136515
Altura 23.62 cm
I.S.B.N. 9781422136515
Profundidade 2.54 cm
Referência 9781422136515
Acabamento Capa dura
Ano da edição 2010
Idioma Inglês
Número de Páginas 227
Peso 0.43 Kg
Largura 16.00 cm
AutorLeinwand,Paul

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: The Essential Advantage - How To Win With A Capabilities-Driven Strategy

The Essential Advantage - How To Win With A Capabilities-Driven Strategy (Cód: 9188795) The Essential Advantage - How To Win With A Capabi... (Cód: 9188795)
R$ 124,00
The Essential Advantage - How To Win With A Capabilities-Driven Strategy (Cód: 9188795) The Essential Advantage - How To Win With A Capabi... (Cód: 9188795)
R$ 124,00