Frete Grátis
  • Google Plus

The Experience Economy (Updated) (Cód: 9164842)

Pine,B. Joseph

Harvard Business Review Press

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 108,50 em até 3x de R$ 36,17 sem juros
Cartão Saraiva R$ 103,08 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 5x de R$ 21,70 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

In 1999, Joseph Pine and James Gilmore offered this idea to readers as a new way to think about connecting with customers and securing their loyalty. As a result, their book 'The Experience Economy' is now a classic, embraced by readers and companies worldwide and read in more than a dozen languages.
And though the world has changed in many ways since then, the way to a customer's heart has not. In fact, the idea of staging experiences to leave a memorable--and lucrative--impression is now more relevant than ever. With an ongoing torrent of brands attacking consumers from all sides, how do you make yours stand out?
Welcome to the new Experience Economy. With this fully updated edition of the book, Pine and Gilmore make an even stronger case that experience is the missing link between a company and its potential audience. It offers new rich examples--including the U.S. Army, Heineken Experience, Autostadt, Vinopolis, American Girl Place, and others--to show fresh approaches to scripting and staging compelling experiences, while staying true to the very real economic conditions of the day.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Harvard Business Review Press
Cód. Barras 9781422161975
Altura 21.03 cm
I.S.B.N. 9781422161975
Profundidade 2.64 cm
Referência 9781422161975
Acabamento Brochura
Ano da edição 2011
Idioma Inglês
Número de Páginas 359
Peso 0.39 Kg
Largura 14.10 cm
AutorPine,B. Joseph

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: The Experience Economy (Updated)

The Experience Economy (Updated) (Cód: 9164842) The Experience Economy (Updated) (Cód: 9164842)
R$ 108,50
The Experience Economy (Updated) (Cód: 9164842) The Experience Economy (Updated) (Cód: 9164842)
R$ 108,50