Frete Grátis
  • Google Plus

The Facebook Effect (Cód: 3064941)

Kirkpatrick,David T.

Simon & Schuster

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 100,70 em até 3x de R$ 33,57 sem juros
Cartão Saraiva R$ 95,67 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 5x de R$ 20,14 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 3x sem juros de R$ 0,00


The Facebook Effect

R$100,70

Descrição

Facebook has gone from a dorm-room novelty to a company with 500 million users. It is one of the fastest growing companies in history, an essential part of the social life not only of teenagers but hundreds of millions of adults worldwide. As Facebook spreads around the globe, it creates surprising effects—even becoming instrumental in political protests from Colombia to Iran. Veteran technology reporter David Kirkpatrick had the full cooperation of Facebook's key executives in researching this fascinating history of the company and its impact on our lives. Kirkpatrick tells us how Facebook was created, why it has flourished, and where it is going next. He chronicles its successes and missteps, and gives readers the most complete assessment anywhere of founder and CEO Mark Zuckerberg, the central figure in the company's remarkable ascent. This is the Facebook story that can be found nowhere else.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Simon & Schuster
Cód. Barras 9781439102114
Altura 21.00 cm
I.S.B.N. 9781439102114
Profundidade 1.00 cm
Referência .
Acabamento Brochura
Ano da edição 2010
Idioma Inglês
País de Origem Estados Unidos
Número de Páginas 384
Peso 0.44 Kg
Largura 14.00 cm
AutorKirkpatrick,David T.

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: The Facebook Effect