Frete Grátis
  • Google Plus

The Facebook Effect (Cód: 3410193)

Kirkpatrick,David

Pocket Books Usa

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 62,00 em até 2x de R$ 31,00 sem juros
Cartão Saraiva R$ 55,80 (-10%) em até 1x no cartão ou em até 3x de R$ 20,67 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

IN LITTLE MORE THAN HALF A DECADE, Facebook has gone from a dorm-room novelty to a company with 500 million users. It is one of the fastest growing companies in history, an essential part of the social life not only of teenagers but hundreds of millions of adults worldwide. As Facebook spreads around the globe, it creates surprising effects—even becoming instrumental in political protests from Colombia to Iran.

Veteran technology reporter David Kirkpatrick had the full cooperation of Facebook’s key executives in researching this fascinating history of the company and its impact on our lives. Kirkpatrick tells us how Facebook was created, why it has flourished, and where it is going next. He chronicles its successes and missteps, and gives readers the most complete assessment anywhere of founder and CEO Mark Zuckerberg, the central figure in the company’s remarkable ascent. This is the Facebook story that can be found nowhere else.

How did a nineteen-year-old Harvard student create a company that has transformed the Internet and how did he grow it to its current enormous size? Kirkpatrick shows how Zuckerberg steadfastly refused to compromise his vision, insistently focusing on growth over profits and preaching that Facebook must dominate (his word) communication on the Internet. In the process, he and a small group of key executives have created a company that has changed social life in the United States and elsewhere, a company that has become a ubiquitous presence in marketing, altering politics, business, and even our sense of our own identity. This is the Facebook Effect.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Pocket Books Usa
Cód. Barras 9781439102121
Altura 21.00 cm
I.S.B.N. 9781439102121
Profundidade 1.00 cm
Referência .
Acabamento Brochura
Ano da edição 2011
Idioma Inglês
País de Origem Estados Unidos
Número de Páginas 384
Peso 0.44 Kg
Largura 14.00 cm
AutorKirkpatrick,David

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: The Facebook Effect

The Facebook Effect (Cód: 3410193) The Facebook Effect (Cód: 3410193)
R$ 62,00
The Facebook Effect (Cód: 3410193) The Facebook Effect (Cód: 3410193)
R$ 62,00