Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 42 Artboard 21 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 42 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 23 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 6 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 43 Artboard 44 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 46 Artboard 8

The First Mile - A Launch Manual For Getting Great Ideas Into The Market (Cód: 9164801)

Anthony,Scott D.

Harvard Business Review Press

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

De: R$ 96,80

Por: R$ 87,12

em 1x no cartão de crédito
Crédito: R$ 96,80 em até 3x de R$ 32,27 sem juros
Boleto: R$ 87,12 (-10%)
Cartão Saraiva: 1x de R$ 87,12 (-10%)

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 3x sem juros de


The First Mile - A Launch Manual For Getting Great Ideas Into The Market

R$96,80

Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X
Formas de envio Custo Entrega estimada

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 15:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

You have a great idea, now what?
That first mile--where an innovation moves from an idea on paper to the market--is often plagued by failure. In fact, less than one percent of ideas launched by big companies end up having real impact. The ideas aren't the problem. It's the process.
'The First Mile' focuses on the critical moment when an innovator moves from planning to reality. It is a perilous place where hidden traps snare entrepreneurs and roadblocks slow innovators inside large companies.
In this practical and enlightening manual, strategic adviser Scott Anthony equips innovators with new tools, questions, and examples to speed through this crucial early stage of innovation. You'll learn:
- How to evaluate your idea's strengths and weaknesses using the 'DEFT' process--Document, Evaluate, Focus, and Test
- Fourteen recipes from an 'experiment cookbook' to gain confidence in your idea or business
- Why 'spinouts,' 'wrong turns,' and other challenges commonly trip up innovation--and the practical strategies you can use to avoid them
- Why innovators need to seek chaos in an age of constant change--and other essential leadership skills
Drawing on his decade of experience as an innovation adviser and investor, Anthony describes hard-won lessons from disruptive start-ups and global giants alike. 'The First Mile' will give you the knowledge and confidence to travel this perilous--but ultimately promising--terrain.
The first mile can be a scary place, but you don't have to traverse it alone. This book can help.

Características

Peso 0.39 Kg
Produto sob encomenda Sim
Marca Harvard Business Review Press
I.S.B.N. 9781422171769
Referência 9781422171769
Altura 21.08 cm
Largura 14.73 cm
Profundidade 2.79 cm
Número de Páginas 242
Idioma Inglês
Acabamento Capa dura
Cód. Barras 9781422171769
Ano da edição 2014
AutorAnthony,Scott D.