Frete Grátis
  • Google Plus

The Geography Of Multinational Firms (Cód: 6109199)

Pontus Braunerhjelm; Karolina Ekholm

SPRINGER VERLAG POD

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 1.122,60 em até 10x de R$ 112,26 sem juros
Cartão Saraiva R$ 1.066,47 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 12x de R$ 93,55 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

The Geography of Multinational Firms addresses the implications of multinational production, and the forces that determine location. The analytical framework builds on recent developments in
the theory of location and multinational production. In addition, more micro-oriented aspects of agglomeration are incorporated into the analysis. The issues addressed include the following: What determines the choice of
entry mode and the choice between exports and affiliate production? How important are agglomeration forces in determining the location of affiliate production and R&D? What is the nature of intra-firm trade flows?
The main focus of this book is on empirical issues, although the hypotheses tested are solidly founded in theory. The analysis is based upon a unique data-set embracing approximately 90 percent of Swedish
multinational firms in the period 1965 to 1994, with emphasis on developments in the period 1980 to 1994.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca SPRINGER VERLAG POD
Cód. Barras 9780792381334
Altura 23.40 cm
I.S.B.N. 9780792381334
Profundidade 1.43 cm
Referência 9780792381334
Ano da edição 1998
Idioma Inglês
Número de Páginas 240
Peso 0.45 Kg
Largura 15.60 cm
AutorPontus Braunerhjelm; Karolina Ekholm

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: The Geography Of Multinational Firms