Artboard 33Artboard 16Artboard 18Artboard 13Artboard 42Artboard 21Artboard 4Artboard 5Artboard 45Artboard 22Artboard 7Artboard 42Artboard 23Artboard 17?Artboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32Artboard 6Artboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11Artboard 41Artboard 11Artboard 23Artboard 10Artboard 4Artboard 9Artboard 6Artboard 8Artboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44Artboard 16Artboard 24Artboard 13Artboard 5Artboard 24Artboard 31Artboard 1Artboard 12Artboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44Artboard 9Artboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35Artboard 15Artboard 14Artboard 50Artboard 26Artboard 14Artboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37Artboard 46Artboard 33Artboard 8

The Geography Of Multinational Firms (Cód: 6109199)

Pontus Braunerhjelm; Karolina Ekholm

SPRINGER VERLAG POD

Este produto está temporariamente indisponível no site, mas não se preocupe, você pode reservá-lo para retirada em uma loja física!

Reserve seu produto na loja para retirada em até 1 hora.
Ops! Este produto está temporariamente indisponível. Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.
Ops! Este produto está temporariamente indisponível. Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 1.122,60

em até 10x de R$ 112,26 sem juros
Cartão Saraiva: 1x de R$ 1.066,47 (-5%)

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 10x sem juros de


The Geography Of Multinational Firms

R$1.122,60

Descrição

The Geography of Multinational Firms addresses the implications of multinational production, and the forces that determine location. The analytical framework builds on recent developments in
the theory of location and multinational production. In addition, more micro-oriented aspects of agglomeration are incorporated into the analysis. The issues addressed include the following: What determines the choice of
entry mode and the choice between exports and affiliate production? How important are agglomeration forces in determining the location of affiliate production and R&D? What is the nature of intra-firm trade flows?
The main focus of this book is on empirical issues, although the hypotheses tested are solidly founded in theory. The analysis is based upon a unique data-set embracing approximately 90 percent of Swedish
multinational firms in the period 1965 to 1994, with emphasis on developments in the period 1980 to 1994.

Características

Peso 0.45 Kg
Produto sob encomenda Sim
Marca SPRINGER VERLAG POD
I.S.B.N. 9780792381334
Referência 9780792381334
Altura 23.40 cm
Largura 15.60 cm
Profundidade 1.43 cm
Número de Páginas 240
Idioma Inglês
Cód. Barras 9780792381334
Ano da edição 1998
AutorPontus Braunerhjelm; Karolina Ekholm