Frete Grátis
  • Google Plus

The Graphic Designer's Guide To Portfolio Design, 2nd Edition (Cód: 2670541)

MYERS

John Wiley & Sons

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 251,80 em até 8x de R$ 31,48 sem juros
Cartão Saraiva R$ 239,21 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 12x de R$ 20,98 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

This book is developed to provide students with everything they need to know to make the transition from design student to design professional. It provides step-by-step instruction for creating professional portfolios, both traditional and digital. Interviewing tips, sample resumes and cover letters, and action verb lists help students prepare for their job search. The second edition includes new sample portfolios, robust case studies, and updated information on digital portfolio trends and techniques. A companion website will feature additional examples and links to design resources.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca John Wiley & Sons
Cód. Barras 9780470184769
Altura 21.00 cm
I.S.B.N. 9780470184769
Profundidade 1.00 cm
Acabamento Brochura
Ano da edição Dec-08
Peso 0.13 Kg
Largura 14.00 cm
AutorMYERS

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: The Graphic Designer's Guide To Portfolio Design, 2nd Edition