Frete Grátis
  • Google Plus
Livro Digital

The Handbook of Gender, Sex and Media (Cód: 9310072)

Ross, Karen

Wiley (Digital)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 70,07 em até 2x de R$ 35,04 sem juros
Cartão Saraiva R$ 66,57 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 3x de R$ 23,36 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

The Handbook of Gender, Sex and Media offers original insights into the complex set of relations which exist between gender, sex, sexualities and the media, and in doing so, showcases new research at the forefront of media and communication practice and theory. Brings together a collection of new, cutting-edge research exploring a number of different facets of the broad relationship between gender and media Moves beyond associating gender with man/woman and instead considers the relationship between the construction of gender norms, biological sex and the mediation of sex and sexuality Offers genuinely new insights into the complicated and complex set of relations which exist between gender, sex, sexualities and the media Essay topics range from the continuing sexism of TV advertising to ways in which the internet is facilitating the (re)invention of our sexual selves.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Wiley (Digital)
Cód. Barras 9781118114223
Início da Venda 05/03/2016
Coleção / Série Handbooks in Communication and Media
Formato Livro Digital Epub
Proteção Drm Sim
Idioma 337
Número de Páginas 608 (aproximado)
Ano da Publicação 111
Peso 0.00 Kg
AutorRoss, Karen

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: The Handbook of Gender, Sex and Media

The Handbook of Gender, Sex and Media (Cód: 9310072) The Handbook of Gender, Sex and Media (Cód: 9310072)
R$ 70,07
The Handbook of Gender, Sex and Media (Cód: 9310072) The Handbook of Gender, Sex and Media (Cód: 9310072)
R$ 70,07