Frete Grátis
  • Google Plus
Livro Digital

The Handbook of the Psychology of Communication Technology (Cód: 9310173)

Sundar, S. Shyam

Wiley (Digital)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 275,21 em até 9x de R$ 30,58 sem juros
Cartão Saraiva R$ 275,21 ou em até 13x de R$ 21,17 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 9x sem juros de R$ 0,00


The Handbook of the Psychology of Communication Technology

R$275,21

Descrição

The Handbook of the Psychology of Communication Technology offers an unparalleled source for seminal and cutting-edge research on the psychological aspects of communicating with and via emergent media technologies, with leading scholars providing insights that advance our knowledge on human-technology interactions.

• A uniquely focused review of extensive research on technology and digital media from a psychological perspective
• Authoritative chapters by leading scholars studying psychological aspects of communication technologies
• Covers all forms of media from Smartphones to Robotics, from Social Media to Virtual Reality
• Explores the psychology behind our use and abuse of modern communication technologies
• New theories and empirical findings about ways in which our lives are transformed by digital media

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Wiley (Digital)
Cód. Barras 9781118426524
Início da Venda 08/12/2015
Coleção / Série Handbooks in Communication and Media
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Epub
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Número da edição 1
Idioma 337
Código do Formato Epub
Número de Páginas 600 (aproximado)
Ano da Publicação 115
VOLUME 32
Peso 0.00 Kg
AutorSundar, S. Shyam

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: The Handbook of the Psychology of Communication Technology