Frete Grátis
  • Google Plus

The Innovator's Dilemma (Cód: 9269916)

Christensen, Clayton M.

Harvard Business Review Press

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 96,80 em até 3x de R$ 32,27 sem juros
Cartão Saraiva R$ 91,96 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 4x de R$ 24,20 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

A 'Wall Street Journal' and 'Businessweek bestseller.' Named by 'Fast Company' as one of the most influential leadership books in its Leadership Hall of Fame. An innovation classic. From Steve Jobs to Jeff Bezos, Clay Christensen s work continues to underpin today s most innovative leaders and organizations.
The bestselling classic on disruptive innovation, by renowned author Clayton M. Christensen.
His work is cited by the world s best-known thought leaders, from Steve Jobs to Malcolm Gladwell. In this classic bestsellerone of the most influential business books of all timeinnovation expert Clayton Christensen shows how even the most outstanding companies can do everything rightyet still lose market leadership.
Christensen explains why most companies miss out on new waves of innovation. No matter the industry, he says, a successful company with established products 'will' get pushed aside unless managers know how and when to abandon traditional business practices.
Offering both successes and failures from leading companies as a guide, 'The Innovator s Dilemma' gives you a set of rules for capitalizing on the phenomenon of disruptive innovation.
Sharp, cogent, and provocativeand consistently noted as one of the most valuable business ideas of all time'The Innovator s Dilemma' is the book no manager, leader, or entrepreneur should be without.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Harvard Business Review Press
Cód. Barras 9781633691780
Altura 20.83 cm
I.S.B.N. 9781633691780
Profundidade 2.29 cm
Acabamento Brochura
Ano da edição 2016
Idioma Inglês
País de Origem Estados Unidos
Número de Páginas 288
Peso 0.29 Kg
Largura 13.72 cm
AutorChristensen, Clayton M.

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: The Innovator's Dilemma

The Innovator's Dilemma (Cód: 9269916) The Innovator's Dilemma (Cód: 9269916)
R$ 96,80
The Innovator's Dilemma (Cód: 9269916) The Innovator's Dilemma (Cód: 9269916)
R$ 96,80