Frete Grátis
  • Google Plus

The Innovator's Dilemma - When New Technologies Cause Great Firms To Fail (Cód: 9164860)

Christensen,Clayton

Harvard Business Review Press

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 124,00 em até 4x de R$ 31,00 sem juros
Cartão Saraiva R$ 117,80 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 6x de R$ 20,67 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

The bestselling classic on disruptive innovation, renowned author Clayton M. Christensen.
His work is cited by the world's best-known thought leaders, from Steve Jobs to Malcolm Gladwell. In this classic bestseller--now updated with a fresh new package--innovation expert Clayton Christensen shows how even the most outstanding companies can do everything right--yet still lose market leadership. Read this international bestseller to avoid a similar fate.
Clay Christensen--who authored the award-winning 'Harvard Business Review' article 'How Will You Measure Your Life?'--explains why most companies miss out on new waves of innovation. No matter the industry, he says a successful company with established products WILL get pushed aside unless managers know how and when to abandon traditional business practices. Offering both successes and failures from leading companies as a guide, 'The Innovator's Dilemma' gives you a set of rules for capitalizing on the phenomenon of disruptive innovation.
Sharp, cogent, provocative, and one of the most influential business books of all time--'The Innovator's Dilemma' is the book no manager or entrepreneur should be without. Add this newly released edition to your library.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Harvard Business Review Press
Cód. Barras 9781422196021
Altura 23.62 cm
I.S.B.N. 9781422196021
Profundidade 2.54 cm
Referência 9781422196021
Acabamento Capa dura
Ano da edição 2013
Idioma Inglês
Número de Páginas 252
Peso 0.52 Kg
Largura 16.26 cm
AutorChristensen,Clayton

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: The Innovator's Dilemma - When New Technologies Cause Great Firms To Fail

The Innovator's Dilemma - When New Technologies Cause Great Firms To Fail (Cód: 9164860) The Innovator's Dilemma - When New Technologies Ca... (Cód: 9164860)
R$ 124,00
The Innovator's Dilemma - When New Technologies Cause Great Firms To Fail (Cód: 9164860) The Innovator's Dilemma - When New Technologies Ca... (Cód: 9164860)
R$ 124,00