Frete Grátis
  • Google Plus

The Lenovo Way (Cód: 9379271)

Qiao, Gina; Conyers, Yolanda

Mcgraw Hill

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 120,50 em até 4x de R$ 30,13 sem juros
Cartão Saraiva R$ 108,45 (-10%) em até 1x no cartão ou em até 6x de R$ 20,08 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

A powerful book that shows the step-by-step evolutionof a new kind of global technology powerhouse, TheLenovo Way is indispensable reading for leaders andmanagers who deal with strategy, innovation, branding, and HR at any kind of company. It also tells the remarkable story of how two women from very different backgrounds rose to become leaders in Lenovo's journey to the top.

The Lenovo Way shows business leaders how to gainmarket share and develop new business models. The strategies driving Lenovo’s ascent to the leading positionin the PC industry have been in motion for years, and this book shows how Lenovo, with roots in both East and West, did it. Based on unprecedented access to former and present CEOs and other top managers, The Lenovo Way tells the fascinating story of the rise of this remarkable global brand. It also provides invaluable business lessons for how to use Lenovo’s success strategies to advance your own company's success.

Building for a decade on its history-making acquisitionof IBM's PC business in 2005, today Lenovo is #1 inglobal PC sales, and it is rapidly gaining in sales of tablets and smartphones. Lenovo is challenging the world'sbiggest and most powerful brands through innovations and new acquisitions to become an even bigger force insmartphones, servers, and cloud computing, and its CEOhas been listed as one of the best in the world. Using thestory of Lenovo as a case study illustrating best globalpractices, The Lenovo Way explains how to:

Gain market share by protecting core strengths while seizing new opportunities
Create a diverse and effective culture that transcends all borders
Lead your company successfully through the chaos of change
Make innovation part of your organizational DNA

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Mcgraw Hill
Cód. Barras 9780071837248
Altura 23.67 cm
I.S.B.N. 9780071837248
Profundidade 2.49 cm
Acabamento Capa dura
Ano da edição 2014
Idioma Inglês
País de Origem Estados Unidos
Número de Páginas 272
Peso 0.49 Kg
Largura 15.85 cm
AutorQiao, Gina; Conyers, Yolanda

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: The Lenovo Way

The Lenovo Way (Cód: 9379271) The Lenovo Way (Cód: 9379271)
R$ 120,50
The Lenovo Way (Cód: 9379271) The Lenovo Way (Cód: 9379271)
R$ 120,50