Frete Grátis
  • Google Plus
Livro Digital

The Marketing of Technology Intensive Products and Services (Cód: 9310646)

Corsi, Patrick; Mike Dulieu

Wiley (Digital)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 162,71 em até 5x de R$ 32,54 sem juros
Cartão Saraiva R$ 154,57 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 8x de R$ 20,34 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

This book provides the basic models and methods for the profitable use and marketing of advanced technology. It provides a guide to developing and administering marketing plans, conducting market research, searching for and managing partners, tapping capital for innovation, scoping adequate pricing methods, managing intellectual property rights, and selling and distributing products and services. It also shows how to develop formatted business plans for investors. This title is uniquely focused on the critical technology/market interface, and provides an executive introduction to marketing these products and services.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Wiley (Digital)
Cód. Barras 9781118617779
Início da Venda 10/03/2016
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Pdf
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Número da edição 1
Idioma 337
Código do Formato Pdf
Ano da Publicação 113
Peso 0.00 Kg
AutorCorsi, Patrick; Mike Dulieu

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: The Marketing of Technology Intensive Products and Services

The Marketing of Technology Intensive Products and Services (Cód: 9310646) The Marketing of Technology Intensive Products and... (Cód: 9310646)
R$ 162,71
The Marketing of Technology Intensive Products and Services (Cód: 9310646) The Marketing of Technology Intensive Products and... (Cód: 9310646)
R$ 162,71