Frete Grátis
  • Google Plus

The New Gold Standard (Cód: 2591245)

Michelli, Joseph A.

Mcgraw Hill

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 120,50 em até 4x de R$ 30,13 sem juros
Cartão Saraiva R$ 114,48 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 6x de R$ 20,08 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

When it comes to refined service and exquisite hospitality, one name stands high above the rest: The Ritz-Carlton Hotel Company. With ceaseless attention to every luxurious detail, the company has set the bar for creating memorable customer experiences in world-class settings. Now, for the first time, the leadership secrets behind the company's extraordinary success are revealed.
The New Gold Standard takes you on an exclusive tour behind the scenes of The Ritz-Carlton Hotel Company. Granted unprecedented access to the company's executives, staff, and its award-winning Leadership Center training facilities, bestselling author Joseph Michelli explored every level of leadership within the organization. He emerged with the key principles leaders at any company can use to provide a customer experience unlike any other, such as:
• Understanding the ever-evolving needs of customers
• Empowering employees by treating them with the utmost respect
• Anticipating customers' unexpressed needs and concerns
• Developing and conducting an unsurpassed training regimen
Sharing engaging stories from the company's employees--from thecorporate office and hotels around the globe--Michelli describes the innovative methods the company uses to create peerless guest experiences and explains how it constantly hones and improves them.
The New Gold Standard weaves practical how-to advice, proven leadership tools, and the wisdom of experts to help you create and embed superior customer-service principles, processes, and practices in your own organization.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Mcgraw Hill
Cód. Barras 9780071548335
Altura 22.23 cm
I.S.B.N. 9780071548335
Profundidade 2.69 cm
Referência .
Acabamento Capa dura
Ano da edição 2008
Idioma Inglês
País de Origem Estados Unidos
Número de Páginas 284
Peso 0.49 Kg
Largura 14.30 cm
AutorMichelli, Joseph A.

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: The New Gold Standard

The New Gold Standard (Cód: 2591245) The New Gold Standard (Cód: 2591245)
R$ 120,50
The New Gold Standard (Cód: 2591245) The New Gold Standard (Cód: 2591245)
R$ 120,50