Frete Grátis
  • Google Plus

The New Science Of Retailing: How Analytics Are Transforming The Supply Chain And Improving Performance (Cód: 7289092)

Fisher,Marshall; Raman,Ananth

Harvard Business Review Press

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 135,60 em até 4x de R$ 33,90 sem juros
Cartão Saraiva R$ 128,82 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 6x de R$ 22,60 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

Retailers today are drowning in data but lacking in insight: They have huge volumes of information at their disposal. But they're unsure of how to sort through it and use it to make smart decisions. The result? They're struggling with profit-sapping supply chain problems including stock-outs, overstock, and discounting.

It doesn't have to be that way. In The New Science of Retailing, supply chain experts Marshall Fisher and Ananth Raman explain how to use analytics to better manage your inventory for faster turns, fewer discounted offerings, and fatter profit margins.

Featuring case studies of retailing exemplars from around the world, this practical new book shows you how to:

* Mine your sales data to identify 'homerun' products you're missing
* Reinvent your forecasting and pricing strategies
* Build end-to-end agility into your supply chain
* Establish incentives that align your supply chain partners behind shared objectives
* Extract maximum value from technologies such as point-of-sale scanners and customer loyalty cards

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Harvard Business Review Press
Cód. Barras 9781422110577
Altura 21.00 cm
I.S.B.N. 9781422110577
Profundidade 1.00 cm
Referência .
Acabamento Capa dura
Ano da edição 2010
Idioma Inglês
País de Origem Estados Unidos
Número de Páginas 288
Peso 0.44 Kg
Largura 14.00 cm
AutorFisher,Marshall; Raman,Ananth

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: The New Science Of Retailing: How Analytics Are Transforming The Supply Chain And Improving Performance

The New Science Of Retailing: How Analytics Are Transforming The Supply Cha... (Cód: 7289092) The New Science Of Retailing: How Analytics Are Tr... (Cód: 7289092)
R$ 135,60
The New Science Of Retailing: How Analytics Are Transforming The Supply Cha... (Cód: 7289092) The New Science Of Retailing: How Analytics Are Tr... (Cód: 7289092)
R$ 135,60