Frete Grátis
  • Google Plus

The Organisation Of Integrated Product Development (Cód: 7086862)

Victor Paashuis

SPRINGER VERLAG POD

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 850,00 em até 10x de R$ 85,00 sem juros
Cartão Saraiva R$ 807,50 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 12x de R$ 70,83 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

In todays industries, New Product Development (NPD) is often the focal point of competition. Companies that are able effectively to develop, produce and introduce new products are the key competitors in markets where
variety and time-to-market play an increasingly important role. This examination into the organisation of Integrated Product Development aims to answer the question: Which integration mechanisms lead to effective co-ordination
and overlap of New Product Development activities in which situations? The mechanisms, strat egies and goals, knowledge and skills, and organisational arrangements are presented, and their impact on the results of NPD projects
and relationships is discussed. An in-depth understanding of the background and theory is provided, using detailed case s tudies to illustrate both the human and organisational issues in practice.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca SPRINGER VERLAG POD
Cód. Barras 9783540762256
Altura 23.40 cm
I.S.B.N. 9783540762256
Profundidade 1.00 cm
Referência 9783540762256
Ano da edição 1997
Idioma Inglês
Número de Páginas 280
Peso 0.45 Kg
Largura 15.60 cm
AutorVictor Paashuis

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: The Organisation Of Integrated Product Development