Frete Grátis
  • Google Plus

The Organizational Form Of Family Business (Cód: 6325781)

Stefan P. Bornheim; Stefan Bornhiem

SPRINGER VERLAG POD

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 854,00 em até 10x de R$ 85,40 sem juros
Cartão Saraiva R$ 811,30 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 12x de R$ 71,17 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

The Organizational Form of Family Business attempts to develop an evolutionary family business theory, positioning family businesses as a distinct organizational form (based on conjectures from
organizational ecology). An open and uninhibited playing field - achieved through utilizing a grounded theory methodology - heightens chances for observing precisely how family businesses behave. An
introductory chapter is followed by a literature review, beginning with a review of family business research. This is followed by a discussion of family business definitional issues, and accompanied by some data to show the
economic importance of family business. There follows a review of the research literature on grounded theory, its developments, and its epistemological and ontological assumptions in the light of contemporary
philosophy of science. A literature review and historical outline of organizational ecology including the theoretical achievements is provided. Also, the comparison with the other main organizational theories, justifying
the theory selection, is offered.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca SPRINGER VERLAG POD
Cód. Barras 9780792379393
Altura 23.40 cm
I.S.B.N. 9780792379393
Profundidade 1.27 cm
Referência 9780792379393
Ano da edição 2000
Idioma Inglês
Número de Páginas 204
Peso 0.45 Kg
Largura 15.60 cm
AutorStefan P. Bornheim; Stefan Bornhiem

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: The Organizational Form Of Family Business