Frete Grátis
  • Google Plus

The Paradox Of Choice (Cód: 265010)

Schwartz, Barry

Harpercollins Usa

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 64,50 em até 2x de R$ 32,25 sem juros
Cartão Saraiva R$ 61,28 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 3x de R$ 21,50 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

Whether we're buying a pair of jeans, ordering a cup of coffee, selecting a long-distance carrier, applying to college, choosing a doctor, or setting up a 401(k), everyday decisions both big and small have become increasingly complex due to the overwhelming abundance of choice with which we are presented.

As Americans, we assume that more choice means better options and greater satisfaction. But beware of excessive choice: choice overload can make you question the decisions you make before you even make them, it can set you up for unrealistically high expectations, and it can make you blame yourself for any and all failures. In the long run, this can lead to decision-making paralysis, anxiety, and perpetual stress. And, in a culture that tells us that there is no excuse for falling short of perfection when your options are limitless, too much choice can lead to clinical depression.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Harpercollins Usa
Cód. Barras 9780060005696
Altura 20.93 cm
I.S.B.N. 9780060005696
Profundidade 1.93 cm
Referência 0006043250
Acabamento Brochura
Detalhe REPRINT
Ano da edição 2005/01/01
Idioma Inglês
País de Origem Estados Unidos
Número de Páginas 265
Peso 0.27 Kg
Largura 16.46 cm
AutorSchwartz, Barry

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: The Paradox Of Choice