Artboard 33Artboard 16Artboard 18Artboard 13Artboard 42Artboard 21Artboard 4Artboard 5Artboard 45Artboard 22Artboard 7Artboard 42Artboard 23Artboard 12Artboard 28Artboard 17?Artboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32Artboard 6Artboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11Artboard 41Artboard 11Artboard 23Artboard 10Artboard 4Artboard 9Artboard 6Artboard 8Artboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44Artboard 16Artboard 24Artboard 13Artboard 5Artboard 24Artboard 31Artboard 1Artboard 12Artboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44Artboard 9Artboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35Artboard 15Artboard 14Artboard 50Artboard 26Artboard 14Artboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37Artboard 46Artboard 33Artboard 8
e-book

The Power of 360? Feedback (Cód: 8338068)

Ph.D. Leanne E. Atwater; Ph.D. David A. Waldman

Taylor & Francis Ltd (Livros Digitais)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 240,00

em até 8x de R$ 30,00 sem juros

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 8x sem juros de


The Power of 360? Feedback

R$240,00

Descrição

Now learn from two seasoned consultants how to implement the 360° feedback process effectively--whatever the size and history of your organization. Packed with case studies and the authors'apos; real-life consulting experiences, this book examines the successes and problems of 360° and upward feedback implementation efforts in more than 15 organizations, including Motorola, AT&T, Federal Express, Raychem, Colgate-Palmolive, and UPS.

The book objectively considers such crucial components of 360° feedback as organizational culture and performance, pros and cons, the impact on the individual employee, and whether the feedback should be used for evaluative or developmental purposes. Models and tables lend a visual dimension to the book'apos;s concepts. Sample surveys and feedback reports--including the authors'apos; own TEAM-Q survey and report set--show you what types of questions to ask and how to present feedback most effectively. If your comp any is considering adopting its own 360° feedback program, don'apos;t start before you read this book!

Características

Peso 0.00 Kg
Produto sob encomenda Não
Marca Taylor & Francis Ltd (Livros Digitais)
Número de Páginas 148 (aproximado)
Idioma 337
Acabamento e-book
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Pdf
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Tamanho do Arquivo 2475
Início da Venda 03/11/2009
Código do Formato Pdf
Cód. Barras 9781136356360
Ano da Publicação 2009
AutorPh.D. Leanne E. Atwater; Ph.D. David A. Waldman