Frete Grátis
  • Google Plus

The Psychology of Music (Cód: 3050973)

Deutsch, Diana

Academic Press

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 309,70 em até 10x de R$ 30,97 sem juros
Cartão Saraiva R$ 294,22 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 12x de R$ 25,81 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

The Psychology of Music serves as an introduction to an interdisciplinary field in psychology, which focuses on the interpretation of music through mental function. This interpretation leads to the characterization of music through perceiving, remembering, creating, performing, and responding to music. In particular, the book provides an overview of the perception of musical tones by discussing different sound characteristics, like loudness, pitch and timbre, together with interaction between these attributes. It also discusses the effect of computer resources on the psychological study of music through computational modeling. In this way, models of pitch perception, grouping and voice separation, and harmonic analysis were developed. The book further discusses musical development in social and emotional contexts, and it presents ways that music training can enhance the singing ability of an individual. The book can be used as a reference source for perceptual and cognitive psychologists, neuroscientists, and musicians. It can also serve as a textbook for advanced courses in the psychological study of music.Encompasses the way the brain perceives, remembers, creates, and performs musicContributions from the top international researchers in perception and cognition of musicDesigned for use as a textbook for advanced courses in psychology of music

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Academic Press
Cód. Barras 9780123814609
Altura 0.00 cm
I.S.B.N. 9780123814609
Profundidade 0.00 cm
Acabamento Brochura
Número da edição 3
Ano da edição 1/9/2011
Idioma Inglês
Número de Páginas 800
Peso 0.44 Kg
Largura 0.00 cm
AutorDeutsch, Diana

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: The Psychology of Music

The Psychology of Music (Cód: 3050973) The Psychology of Music (Cód: 3050973)
R$ 309,70
The Psychology of Music (Cód: 3050973) The Psychology of Music (Cód: 3050973)
R$ 309,70