Frete Grátis
  • Google Plus

The Rise Of The Creative Class (Cód: 8764034)

Florida,Richard

Basic Book

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 77,40 em até 2x de R$ 38,70 sem juros
Cartão Saraiva R$ 73,53 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 3x de R$ 25,80 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

Initially published in 2002, The Rise of the Creative Class quickly achieved classic status for its identification of forces then only beginning to reshape our economy, geography, and workplace. Weaving story-telling with original research, Richard Florida identified a fundamental shift linking a host of seemingly unrelated changes in American society: the growing importance of creativity in people’s work lives and the emergence of a class of people unified by their engagement in creative work. Millions of us were beginning to work and live much as creative types like artists and scientists always had, Florida observed, and this Creative Class was determining how the workplace was organized, what companies would prosper or go bankrupt, and even which cities would thrive.

In The Rise of the Creative Class Revisited, Florida further refines his occupational, demographic, psychological, and economic profile of the Creative Class, incorporates a decade of research, and adds five new chapters covering the global effects of the Creative Class and exploring the factors that shape “quality of place” in our changing cities and suburbs.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Basic Book
Cód. Barras 9780465042487
Altura 21.00 cm
I.S.B.N. 9780465042487
Profundidade 1.00 cm
Referência .
Acabamento Brochura
Ano da edição 2014
Idioma Inglês
Número de Páginas 512
Peso 0.44 Kg
Largura 14.00 cm
AutorFlorida,Richard

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: The Rise Of The Creative Class

The Rise Of The Creative Class (Cód: 8764034) The Rise Of The Creative Class (Cód: 8764034)
R$ 77,40
The Rise Of The Creative Class (Cód: 8764034) The Rise Of The Creative Class (Cód: 8764034)
R$ 77,40