Frete Grátis
  • Google Plus

The Risk-Driven Business Model - Four Questions That Will Define Your Company (Cód: 9188770)

Girotra, Karan

Harvard Business Review Press

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 116,20 em até 3x de R$ 38,73 sem juros
Cartão Saraiva R$ 110,39 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 5x de R$ 23,24 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

'Innovation isn't always about new products or services. In fact, many new ideas are realized--and then brought to market--thanks to a disruptive business model that challenges the conventional operating logic of an industry. In The Risk-Driven Business Model, Karan Girotra and Serguei Netessine--both professors at INSEAD--introduce a toolkit to help innovators better conceive the disruptive business models that create wealth and revolutionize industries. In the book, they outline how to transform a company by revisiting the assumptions around the firm's key decisions. Business model innovation, the authors say, essentially is about WHAT key decisions get made in a business, WHEN they get made, WHO makes them, and WHY those individuals make the decisions they do. So by changing a company's approach to these choices, you can fundamentally alter the risks involved and invent new, superior business models. Girotra and Netessine also describe the kinds of processes companies should have in place to help them imagine and explore these changes. With numerous examples of well-known companies in many different countries that are using the framework, this book serves as a toolkit for anyone--from entrepreneurs to executives--involved in the dynamic decisions that move industries forward'--

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Harvard Business Review Press
Cód. Barras 9781422191538
Altura 21.59 cm
I.S.B.N. 9781422191538
Profundidade 2.54 cm
Referência 9781422191538
Acabamento Capa dura
Ano da edição 2014
Idioma Inglês
Número de Páginas 241
Peso 0.38 Kg
Largura 14.48 cm
AutorGirotra, Karan

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: The Risk-Driven Business Model - Four Questions That Will Define Your Company

The Risk-Driven Business Model - Four Questions That Will Define Your Compa... (Cód: 9188770) The Risk-Driven Business Model - Four Questions Th... (Cód: 9188770)
R$ 116,20
The Risk-Driven Business Model - Four Questions That Will Define Your Compa... (Cód: 9188770) The Risk-Driven Business Model - Four Questions Th... (Cód: 9188770)
R$ 116,20