Frete Grátis
  • Google Plus
Livro Digital

The Science of Influence (Cód: 9311389)

Hogan,Kevin

Wiley (Digital)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 28,36
Cartão Saraiva R$ 26,94 (-5%) em até 1x no cartão
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

Get customers, clients, and co-workers to say 'yes!' in 8 minutes or less This revised second edition by a leading expert of influence continues to teach a proven system of persuasion. Synthesizing the latest research in the field of influence with real-world tested experiences, it presents simple secrets that help readers turn a 'no' into a 'yes.' Every secret in this book has been rigorously tested, validated, and found reliable. Learn dozens of all-new techniques and strategies for influencing others including how to reduce resistance to rubble Make people feel instantly comfortable in your presence Decode body language, build credibility, and be persistent without being a pain Expert author Kevin Hogan turns the enigmatic art of influence and persuasion into a science anyone can master The amazing secret of The Science of Influence is its simplicity. After you read this book you will immediately understand why people say 'no' to you and learn how to turn that 'no' into a 'yes' from that moment on.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Wiley (Digital)
Cód. Barras 9780470880715
Início da Venda 03/03/2016
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Epub
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Número da edição 2
Idioma 337
Código do Formato Epub
Ano da Publicação 110
Peso 0.00 Kg
AutorHogan,Kevin

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: The Science of Influence

The Science of Influence (Cód: 9311389) The Science of Influence (Cód: 9311389)
R$ 28,36
The Science of Influence (Cód: 9311389) The Science of Influence (Cód: 9311389)
R$ 28,36