Frete Grátis
  • Google Plus

The Silver Lining - An Innovation Playbook For Uncertain Times (Cód: 9187545)

Anthony,Scott D.

Harvard Business Review Press

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 96,80 em até 3x de R$ 32,27 sem juros
Cartão Saraiva R$ 91,96 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 4x de R$ 24,20 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X
Formas de envio Custo Entrega estimada

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 15:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

Experts agree: The turbulence triggered by the economic shock of 2008 constitutes the 'new normal.' Unfortunately, too many managers have become paralyzed by it, capable only of slashing costs indiscriminately.
Though examining spending during recessions makes sense, the smartest executives do much more. As Scott Anthony reveals in The Silver Lining, these leaders continue innovating--by stopping ineffective initiatives, changing key business processes, and starting more productive behaviors. Result? Their companies emerge from downturns stronger than ever.
Providing a wealth of ideas, tools, and examples from diverse industries, Anthony explains how to safeguard your company's profitability during even the toughest recessions. You'll discover how to:
-Prune your innovation and business portfolio to liberate resources for more promising initiatives
- Adopt a radical new market-segmentation scheme that helps you re-feature your offerings to reduce costs while delivering new value to customers
- Reinvent your innovation process to drive fresh growth
- Mitigate innovation risks by conducting strategic experiments and forging alliances with customers and other external entities
- Appeal to increasingly value-conscious customers to fend off low-cost attackers
In today's brutal economic climate, executives must pare costs to the bone while planting and nurturing seeds for tomorrow's growth. The Silver Lining explains how to master this seemingly impossible challenge.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Harvard Business Review Press
Cód. Barras 9781422139011
Altura 21.08 cm
I.S.B.N. 9781422139011
Profundidade 2.54 cm
Referência 9781422139011
Acabamento Capa dura
Ano da edição 2009
Idioma Inglês
Número de Páginas 210
Peso 0.34 Kg
Largura 14.48 cm
AutorAnthony,Scott D.

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: The Silver Lining - An Innovation Playbook For Uncertain Times

The Silver Lining - An Innovation Playbook For Uncertain Times (Cód: 9187545) The Silver Lining - An Innovation Playbook For Unc... (Cód: 9187545)
R$ 96,80
The Silver Lining - An Innovation Playbook For Uncertain Times (Cód: 9187545) The Silver Lining - An Innovation Playbook For Unc... (Cód: 9187545)
R$ 96,80