Frete Grátis
  • Google Plus
Livro Digital

The Social Media MBA Guide to ROI (Cód: 9311477)

Christer Holloman

Wiley (Digital)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 46,86
Cartão Saraiva R$ 44,52 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 2x de R$ 23,43 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

The first book to explain how you can measure social media ROI across multiple departments, for internal/external social media based activities, as well as for new business models (product/services). This book provides help in establishing a thorough social media plan, examining your goals, audience and channel strategy, before examining tools and techniques to measure social media metrics and key performance indicators. This book debunks the myth that ROI, web metrics and social media measuring is a ‘black art’, and makes it easy to understand and use, enabling the reader to create bespoke ROI metrics and improve the return on activity. Practical, straightforward and informed by the key principles which the author has explored in his Social Media MBA, this transformative look at ROI will inspire a move away from ‘Likes’, ‘Followers’ and ‘mentions’ and towards pounds, euros and dollars.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Wiley (Digital)
Cód. Barras 9781118898291
Início da Venda 09/01/2016
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Pdf
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Número da edição 1
Idioma 337
Código do Formato Pdf
Ano da Publicação 114
Peso 0.00 Kg
AutorChrister Holloman

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: The Social Media MBA Guide to ROI

The Social Media MBA Guide to ROI (Cód: 9311477) The Social Media MBA Guide to ROI (Cód: 9311477)
R$ 46,86
The Social Media MBA Guide to ROI (Cód: 9311477) The Social Media MBA Guide to ROI (Cód: 9311477)
R$ 46,86