Frete Grátis
  • Google Plus

Truth Lies And Advertising - The Art Of Account Planning (Cód: 494061)

Steel,Jon

John Wiley & Sons

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 223,80 R$ 197,00 (-12%) em até 6x de R$ 32,83 sem juros
Cartão Saraiva R$ 187,15 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 9x de R$ 21,89 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

“Account planning exists for the sole purpose of creating advertising that truly connects with consumers. While many in the industry are still dissecting consumer behavior, extrapolating demographic trends, developing complex behavioral models, and measuring Pavlovian salivary responses, Steel advocates an approach to consumer research that is based on simplicity, common sense, and creativity--an approach that gains access to consumers' hearts and minds, develops ongoing relationships with them, and, most important, embraces them as partners in the process of developing and advertising.
A witty, erudite raconteur and teacher, Steel describes how successful account planners work in partnership with clients, consumer, and agency creatives. He criticizes research practices that, far from creating relationships, drive a wedge between agencies and the people they aim to persuade; he suggests new ways of approaching research to cut through the BS and get people to show their true selves; and he shows how the right research, when translated into a motivating and inspiring brief, can be the catalyst for great creative ideas. He draws upon his own experiences and those of colleagues in the United States and abroad to illustrate those points, and includes examples of some of the most successful campaigns in recent years, including Polaroid, Norwegian Cruise Line, Porsche, Isuzu, 'got milk?' and others.

The message of this book is that well-thought-out account planning results in better, more effective marketing and advertising for both agencies and clients. And also makes an evening in front of the television easier to bear for the population at large.'

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca John Wiley & Sons
Cód. Barras 9780471189626
Altura 22.00 cm
I.S.B.N. 9780471189626
Profundidade 2.00 cm
Acabamento Capa dura
Ano da edição Mar-98
Idioma Inglês
Número de Páginas 298
Peso 0.50 Kg
Largura 15.00 cm
AutorSteel,Jon

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Truth Lies And Advertising - The Art Of Account Planning

Truth Lies And Advertising - The Art Of Account Planning (Cód: 494061) Truth Lies And Advertising - The Art Of Account Pl... (Cód: 494061)
R$ 197,00
Truth Lies And Advertising - The Art Of Account Planning (Cód: 494061) Truth Lies And Advertising - The Art Of Account Pl... (Cód: 494061)
R$ 197,00