Frete Grátis
  • Google Plus
Livro Digital

Tuned In (Cód: 9312651)

Scott, David Meerman; Craig Stull; Phil Myers

Wiley (Digital)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 39,64
Cartão Saraiva R$ 37,66 (-5%) em até 1x no cartão
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

If you market a product, service, or idea in any business, industry or organization, you must read Tuned In: Uncover the Extraordinary Opportunities That Lead to Business Breakthroughs, a guide to understanding and meeting the needs of consumers, whether or not they make those needs clear. An easy-to-follow six-step process developed over the past 15 years can help you address unsolved problems, recognize buyer personas, quantify impact and create breakthrough experiences. Stop wasting time by guessing what your market needs and start understanding consumer desire.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Wiley (Digital)
Cód. Barras 9780470428566
Início da Venda 01/03/2016
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Epub
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Número da edição 1
Idioma 337
Código do Formato Epub
Ano da Publicação 111
Peso 0.00 Kg
AutorScott, David Meerman; Craig Stull; Phil Myers

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Tuned In

Tuned In (Cód: 9312651) Tuned In (Cód: 9312651)
R$ 39,64
Tuned In (Cód: 9312651) Tuned In (Cód: 9312651)
R$ 39,64