Frete Grátis
  • Google Plus

Value Merchants - Demonstrating And Documenting Superior Value In Business Markets (Cód: 9187655)

Anderson Jr.,James C.

Harvard Business Review Press

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 154,80 em até 5x de R$ 30,96 sem juros
Cartão Saraiva R$ 147,06 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 7x de R$ 22,11 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

Do your salespeople feel under extreme pressure to retain accounts or gain new business at any cost? If so, you may be leaving big money on the table. Consider the integrated-circuit supplier representative who lost $500,000 of potential profit on a single transaction, just to win a deal that he would have closed anyway at the higher price.
Do not make price concessions. Become a value merchant instead. In this authoritative book, James Anderson, Nirmalya Kumar, and James Narus explain how companies in business markets can use customer value management techniques to estimate the value of your market offerings, create value propositions that resonate with your customers, and maximize the return you will get on the superior value that you deliver.
Drawing on extensive research and detailed case studies of companies like Sonoco, Tata Steel, and Quaker Chemical, Value Merchants will change the mindset and behavior of your executives, sales management, representatives, and marketersas well as your customers.'

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Harvard Business Review Press
Cód. Barras 9781422103357
Altura 23.88 cm
I.S.B.N. 9781422103357
Profundidade 2.54 cm
Referência 9781422103357
Acabamento Capa dura
Ano da edição 2007
Idioma Inglês
Número de Páginas 219
Peso 0.50 Kg
Largura 16.26 cm
AutorAnderson Jr.,James C.

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Value Merchants - Demonstrating And Documenting Superior Value In Business Markets

Value Merchants - Demonstrating And Documenting Superior Value In Business ... (Cód: 9187655) Value Merchants - Demonstrating And Documenting Su... (Cód: 9187655)
R$ 154,80
Value Merchants - Demonstrating And Documenting Superior Value In Business ... (Cód: 9187655) Value Merchants - Demonstrating And Documenting Su... (Cód: 9187655)
R$ 154,80