Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 15 Artboard 21 Artboard 1 Artboard 2 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 9 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 8 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 13 Artboard 23 Artboard 10 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 20 Artboard 6 Artboard 11 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 19 Artboard 7 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 4 Artboard 14 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 12 Artboard 17 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 19 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 18 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 48 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 16 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 29 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 46 Artboard 8
  • Google Plus
Livro Digital

Virilio and the Media (Cód: 9313322)

John Armitage

Wiley (Digital)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 77,86 em até 2x de R$ 38,93 sem juros
Cartão Saraiva R$ 77,86 ou em até 3x de R$ 25,95 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 2x sem juros de R$ 0,00


Virilio and the Media

R$77,86

Descrição

In books such as The Aesthetics of Disappearance, War and Cinema, The Lost Dimension, and The Vision Machine, Paul Virilio has fundamentally changed how we think about contemporary media culture. Virilio’s examinations of the connections between perception, logistics, the city, and new media technologies comprise some of the most powerful texts within his hypermodern philosophy.

Virilio and the Media presents an introduction to Virilio’s important media related ideas, from polar inertia and the accident to the landscape of events, cities of panic, and the instrumental image loop of television. John Armitage positions Virilio’s essential media texts in their theoretical contexts whilst outlining their substantial influence on recent cultural thinking. Consequently, Armitage renders Virilio’s media texts accessible, priming his readers to create individual critical evaluations of Virilio’s writings. The book closes with an annotated and user-friendly Guide to Further Reading and a non-technical Glossary of Virilio’s significant concepts.

Virilio’s texts on the media are vital for everyone concerned with contemporary media culture, and Virilio and the Media offers a comprehensive and up to date introduction to the ever expanding range of his critical media and cultural works.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Wiley (Digital)
Cód. Barras 9780745675923
Início da Venda 04/03/2016
Coleção / Série Theory and Media
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Pdf
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Idioma 337
Código do Formato Pdf
Número de Páginas 160 (aproximado)
Ano da Publicação 113
Peso 0.00 Kg
AutorJohn Armitage

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Virilio and the Media