Frete Grátis
  • Google Plus
Livro Digital

What's the Secret? - To Providing a World-Class Customer Experience (Cód: 9313675)

John R. DiJulius, III

Wiley (Digital)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 42,50
Cartão Saraiva R$ 40,38 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 2x de R$ 21,25 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

What's the Secret? gives you an inside look at the world-class customer service strategies?of some of today's best companies. You'll learn how companies like Disney, Nordstrom, and The Ritz-Carlton get 50,000 employees to deliver world-class customer service on a consistent basis- and how your company can too. Packed with insider knowledge and a wealth of proven best practices, author John DiJulius will show you how your company can emulate the world's best customer service providers.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Wiley (Digital)
Cód. Barras 9781118039427
Início da Venda 05/03/2016
Formato Livro Digital Epub
Proteção Drm Sim
Idioma 337
Código do Formato Epub
Número de Páginas 336 (aproximado)
Ano da Publicação 111
Peso 0.00 Kg
AutorJohn R. DiJulius, III

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: What's the Secret? - To Providing a World-Class Customer Experience

What's the Secret? - To Providing a World-Class Customer Experience (Cód: 9313675) What's the Secret? - To Providing a World-Class Cu... (Cód: 9313675)
R$ 42,50
What's the Secret? - To Providing a World-Class Customer Experience (Cód: 9313675) What's the Secret? - To Providing a World-Class Cu... (Cód: 9313675)
R$ 42,50