Frete Grátis
  • Google Plus

Who's Your City ? How the Creative Economy Is Making Where To Live the Most Important Decision (Cód: 4258976)

Florida,Richard

Perseus Books Group

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 65,80 em até 2x de R$ 32,90 sem juros
Cartão Saraiva R$ 62,51 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 3x de R$ 21,93 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

In the age of globalization, some claim that where you live doesn’t matter - Alaska, Idaho, and Alabama are interchangeable. The world is, after all, flat. Not so fast. Place, argues the urbanist Richard Florida, is not only important, it’s more important than ever. In fact, choosing a place to live is as important to your happiness as choosing a spouse or career. And some regions, recent surveys show, really are happier than others. In 'Who’s Your City', Creative Class guru Richard Florida reports on this growing body of research that tells us what qualities of cities and towns actually make people happy - and he explains how to use these ideas to people make their own choices.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Perseus Books Group
Cód. Barras 9780465018093
Altura 21.00 cm
I.S.B.N. 9780465018093
Profundidade 1.00 cm
Referência .
Acabamento Brochura
Ano da edição 2009
Idioma Inglês
Número de Páginas 384
Peso 0.44 Kg
Largura 14.00 cm
AutorFlorida,Richard

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Who's Your City ? How the Creative Economy Is Making Where To Live the Most Important Decision