Artboard 33atençãoArtboard 18atualizarconectividadeArtboard 42boletocarrinhocartãoArtboard 45cartão SaraivacelularArtboard 42Artboard 23checkArtboard 28Artboard 17?compararcompartilharcompartilhar ativoArtboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32ebookArtboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11fecharfilmesArtboard 23gamesArtboard 4Artboard 9Artboard 6hqimportadosinformáticaArtboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44curtirArtboard 24Artboard 13livrosArtboard 24Artboard 31menumúsicaArtboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44outrospapelariaArtboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35estrelaestrela ativorelógiobuscaArtboard 50Artboard 26toda saraivaArtboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37usuárioArtboard 46Artboard 33Artboard 8seta
e-book

A Practical Approach to Motor Vehicle Engineering and Maintenance (Cód: 3891889)

Bonnick,Allan

Taylor & Francis (Livros Digitais)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 125,85

em até 4x de R$ 31,46 sem juros

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 4x sem juros de


A Practical Approach to Motor Vehicle Engineering and Maintenance

R$125,85

Descrição

Fully updated and in line with latest specifications, this textbook integrates vehicle maintenance procedures, making it the indispensable first classroom and workshop text for all students of motor vehicle engineering, apprentices and keen amateurs. Its clear, logical approach, excellent illustrations and step-by-step development of theory and practice make this an accessible text for students of all abilities.

With this book, students have information that they can trust because it is written by an experienced practitioner and lecturer in this area. This book will provide not only the information required to understand automotive engines but also background information that allows readers to put this information into context.

The book contains flowcharts, diagnostic case studies, detailed diagrams of how systems operate and overview descriptions of how systems work. All this on top of step-by-step instructions and quick reference tables. Readers won'apos;t get bored when working through this book with questions and answers that aid learning and revision included.

Características

Produto sob encomenda Não
Marca Taylor & Francis (Livros Digitais)
Cód. Barras 9781136270215
Acabamento e-book
Início da Venda 31/12/2011
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Epub
Gratuito Não
Tamanho do Arquivo 39445
Proteção Drm Sim
Idioma 337
Código do Formato Epub
Ano da Publicação 111
Peso 0.00 Kg
AutorBonnick,Allan