Artboard 33atençãoArtboard 18atualizarconectividadeArtboard 42boletocarrinhocartãoArtboard 45cartão SaraivacelularArtboard 42Artboard 23checkArtboard 28Artboard 17?compararcompartilharcompartilhar ativoArtboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32ebookArtboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11fecharfilmesArtboard 23gamesArtboard 4Artboard 9Artboard 6hqimportadosinformáticaArtboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44curtirArtboard 24Artboard 13livrosArtboard 24Artboard 31menumúsicaArtboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44outrospapelariaArtboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35estrelaestrela ativorelógiobuscaArtboard 50Artboard 26toda saraivaArtboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37usuárioArtboard 46Artboard 33Artboard 8seta
e-book

AdValue (Cód: 8305725)

Taylor & Francis Ltd (Livros Digitais)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 155,85

em até 5x de R$ 31,17 sem juros

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 5x sem juros de


AdValue

R$155,85

Descrição

Advalue is organised into four sections, according to where the advertising effect is to be seen:

* Company value effects
* Business performance effects
* Customer effects
* Brand effects

In addition, there is a brief introductory section and each chapter is prefaced by a short executive summary describing 'apos;the argument in brief'apos;.

The individual authors are leading experts in their fields drawn from the advertising industry, the client community and the academic world. The book is aimed both at an advertising audience and at a general business audience - spanning from Finance to Marketing - who need to tie advertising spend to tangible outcomes.

Características

Produto sob encomenda Não
Marca Taylor & Francis Ltd (Livros Digitais)
Cód. Barras 9781136430909
Acabamento e-book
Início da Venda 04/05/2012
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Epub
Gratuito Não
Tamanho do Arquivo 3443
Proteção Drm Sim
Idioma 337
Código do Formato Epub
Número de Páginas 256 (aproximado)
Ano da Publicação 2012
Peso 0.00 Kg